Evde Sağlık Hizmetleri
08 Haziran 2018

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ

Evde Sağlık Hizmeti;

·         Özveri                                                                    

·         Şefkat

·         Sevgi

·         Sabır

·         Hoşgörü

·         Güvenle, verilir.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ NEDİR?

 

Evde Sağlık Hizmeti, yatağa bağımlı ve kronik hastalığı olan hastaların ihtiyacı olan sağlık hizmetlerinin ev ortamında ve bu konuda uzman bir kadro ile sunulmasıdır.

Hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş hastanın düzenlenmiş olan tedavisinin takibi, uygulanması ve eğitiminin sağlanmasıdır.

KİMLER FAYDALANABİLİR?

Evde Sağlık Hizmetlerinden kronik hastalığı nedeniyle hastanede sürekli yatarak tedavi olması gereken, yürüyemeyen ve yatağa bağımlı olup özel ihtiyaçlarını dahi gideremeyecek durumda olan yatalak hastalar yararlanabilmektedir. Yatağa bağımlı olmayan, herhangi bir sağlık kuruluşuna gidebilecek durumda olan hastalar Evde Sağlık Hizmetlerinden yararlanamamaktadır.

                                 

NASIL BAŞVURABİLİRİM?

Trabzon Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezine ait 444 38 33 numaralı telefonu arayarak ya da hastanemiz 0462 771 51 28 dahili 1164 numaralı santralinden Evde Sağlık Hizmetleri sorumlu  Mikhat BEKTAŞ'a ulaşarak başvurunuzu yapabilirsiniz.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ GÖREVLERİ NELERDİR?

 

* Daha önce ilgili dal uzmanı tabiplerce konulmuş olan tanı ve planlanan tedavi çerçevesinde ve kişinin bulunduğu ev ortamında; muayene, tetkik, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerinin verilmesi,

* Tıbbi cihaz ve malzeme kullanımına ilişkin raporların çıkarılmasına yardımcı olunması,

* Hastanın ve ailesinin evde bakım sürecinde üstlenebilecekleri görevler ve hastalık bakım süreçleri ile ilgili bilgilendirilmesi,

* Hastalığı ile alakalı evde kullanımı gerekli tıbbi cihaz ve ekipmanların doğru ve uygun koşullarda kullanılması konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin verilmesi

* Lüzumu halinde ilgili dal uzmanlarının da görüşü alınarak gerekli konsültasyonun sağlanması, görevleri arasındadır.

                                  

EVDE SAĞLIK HİZMETİ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

 

* Evde sağlık hizmetleri birimi randevu sistemi ile mesai saatleri içinde çalışır.

* Evde sağlık hizmeti kapsamında acil durumlar yer almamaktadır. Bu durumlarda 112 il ambulans servisi ya da doğrudan sağlık kuruluşlarının acil hizmet veren birimlerine başvuru esastır.

Hasta veya yakını ilgili telefonlardan arayarak veya evde sağlık hizmeti birimlerinde bulunana başvuru formunu doldurmak kaydıyla başvuru yapar.

* Başvurular kayıt altına alınarak en kısa zamanda yerinde değerlendirilir. Evde sağlık hizmeti almak için başvuran kişi veya aile bireylerine değerlendirme sonucu konusunda, olumlu veya olumsuz olup olmadığına bakılmaksızın en kısa sürede bilgi verilir.




EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ

Evde Sağlık Hizmeti;

·         Özveri                                                                    

·         Şefkat

·         Sevgi

·         Sabır

·         Hoşgörü

·         Güvenle, verilir.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ NEDİR?

 

Evde Sağlık Hizmeti, yatağa bağımlı ve kronik hastalığı olan hastaların ihtiyacı olan sağlık hizmetlerinin ev ortamında ve bu konuda uzman bir kadro ile sunulmasıdır.

Hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş hastanın düzenlenmiş olan tedavisinin takibi, uygulanması ve eğitiminin sağlanmasıdır.

KİMLER FAYDALANABİLİR?

Evde Sağlık Hizmetlerinden kronik hastalığı nedeniyle hastanede sürekli yatarak tedavi olması gereken, yürüyemeyen ve yatağa bağımlı olup özel ihtiyaçlarını dahi gideremeyecek durumda olan yatalak hastalar yararlanabilmektedir. Yatağa bağımlı olmayan, herhangi bir sağlık kuruluşuna gidebilecek durumda olan hastalar Evde Sağlık Hizmetlerinden yararlanamamaktadır.

                                 

NASIL BAŞVURABİLİRİM?

Trabzon Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezine ait 444 38 33 numaralı telefonu arayarak ya da hastanemiz 0462 851 00 00 dahili 1165  numaralı santralinden Evde Sağlık Hizmetleri sorumlu hemşiresi Asiye FİL’e ulaşarak başvurunuzu yapabilirsiniz.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ GÖREVLERİ NELERDİR?

 

* Daha önce ilgili dal uzmanı tabiplerce konulmuş olan tanı ve planlanan tedavi çerçevesinde ve kişinin bulunduğu ev ortamında; muayene, tetkik, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerinin verilmesi,

* Tıbbi cihaz ve malzeme kullanımına ilişkin raporların çıkarılmasına yardımcı olunması,

* Hastanın ve ailesinin evde bakım sürecinde üstlenebilecekleri görevler ve hastalık bakım süreçleri ile ilgili bilgilendirilmesi,

* Hastalığı ile alakalı evde kullanımı gerekli tıbbi cihaz ve ekipmanların doğru ve uygun koşullarda kullanılması konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin verilmesi

* Lüzumu halinde ilgili dal uzmanlarının da görüşü alınarak gerekli konsültasyonun sağlanması, görevleri arasındadır.

                                  

EVDE SAĞLIK HİZMETİ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

 

* Evde sağlık hizmetleri birimi randevu sistemi ile mesai saatleri içinde çalışır.

* Evde sağlık hizmeti kapsamında acil durumlar yer almamaktadır. Bu durumlarda 112 il ambulans servisi ya da doğrudan sağlık kuruluşlarının acil hizmet veren birimlerine başvuru esastır.

Hasta veya yakını ilgili telefonlardan arayarak veya evde sağlık hizmeti birimlerinde bulunana başvuru formunu doldurmak kaydıyla başvuru yapar.

* Başvurular kayıt altına alınarak en kısa zamanda yerinde değerlendirilir. Evde sağlık hizmeti almak için başvuran kişi veya aile bireylerine değerlendirme sonucu konusunda, olumlu veya olumsuz olup olmadığına bakılmaksızın en kısa sürede bilgi verilir.



EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ

Evde Sağlık Hizmeti;

·         Özveri                                                                    

·         Şefkat

·         Sevgi

·         Sabır

·         Hoşgörü

·         Güvenle, verilir.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ NEDİR?

 

Evde Sağlık Hizmeti, yatağa bağımlı ve kronik hastalığı olan hastaların ihtiyacı olan sağlık hizmetlerinin ev ortamında ve bu konuda uzman bir kadro ile sunulmasıdır.

Hastaya tanı koymaktan ziyade tanısı konulmuş hastanın düzenlenmiş olan tedavisinin takibi, uygulanması ve eğitiminin sağlanmasıdır.

KİMLER FAYDALANABİLİR?

Evde Sağlık Hizmetlerinden kronik hastalığı nedeniyle hastanede sürekli yatarak tedavi olması gereken, yürüyemeyen ve yatağa bağımlı olup özel ihtiyaçlarını dahi gideremeyecek durumda olan yatalak hastalar yararlanabilmektedir. Yatağa bağımlı olmayan, herhangi bir sağlık kuruluşuna gidebilecek durumda olan hastalar Evde Sağlık Hizmetlerinden yararlanamamaktadır.

                                 

NASIL BAŞVURABİLİRİM?

Trabzon Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezine ait 444 38 33 numaralı telefonu arayarak ya da hastanemiz 0462 851 00 00 dahili 1165  numaralı santralinden Evde Sağlık Hizmetleri sorumlu hemşiresi Asiye FİL’e ulaşarak başvurunuzu yapabilirsiniz.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ GÖREVLERİ NELERDİR?

 

* Daha önce ilgili dal uzmanı tabiplerce konulmuş olan tanı ve planlanan tedavi çerçevesinde ve kişinin bulunduğu ev ortamında; muayene, tetkik, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerinin verilmesi,

* Tıbbi cihaz ve malzeme kullanımına ilişkin raporların çıkarılmasına yardımcı olunması,

* Hastanın ve ailesinin evde bakım sürecinde üstlenebilecekleri görevler ve hastalık bakım süreçleri ile ilgili bilgilendirilmesi,

* Hastalığı ile alakalı evde kullanımı gerekli tıbbi cihaz ve ekipmanların doğru ve uygun koşullarda kullanılması konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin verilmesi

* Lüzumu halinde ilgili dal uzmanlarının da görüşü alınarak gerekli konsültasyonun sağlanması, görevleri arasındadır.

                                  

EVDE SAĞLIK HİZMETİ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

 

* Evde sağlık hizmetleri birimi randevu sistemi ile mesai saatleri içinde çalışır.

* Evde sağlık hizmeti kapsamında acil durumlar yer almamaktadır. Bu durumlarda 112 il ambulans servisi ya da doğrudan sağlık kuruluşlarının acil hizmet veren birimlerine başvuru esastır.

Hasta veya yakını ilgili telefonlardan arayarak veya evde sağlık hizmeti birimlerinde bulunana başvuru formunu doldurmak kaydıyla başvuru yapar.

* Başvurular kayıt altına alınarak en kısa zamanda yerinde değerlendirilir. Evde sağlık hizmeti almak için başvuran kişi veya aile bireylerine değerlendirme sonucu konusunda, olumlu veya olumsuz olup olmadığına bakılmaksızın en kısa sürede bilgi verilir.